- جدید
کیوسک خدمات تعامل صوتی امکان ارتباط و دریافت خدمات از طریق فرمان های صوتی را به صورت خودکار فراهم می کند
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
(ویرایش با ماژول اعتمادسازی مشتری)
این کیوسک به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دستورات صوتی ، خدمات مختلفی مانند ثبت نام ، پرداخت ، درخواست اطلاعات و انجام تراکنش ها را انجام دهند
با استفاده از فناوری تشخیص صوت پیشرفته ، تعامل کاربر با سیستم به طور طبیعی و بدون نیاز به لمس صفحه امکان پذیر است
استفاده از کیوسک خدمات تعامل صوتی باعث افزایش راحتی ، دسترسی آسان تر به خدمات و بهبود تجربه کاربری می شود